Programma

De bevers (meisjes + jongens 4,5 t/m 7 jaar) hebben elke zaterdag opkomst van 10.45-12.30 uur. Bij evt. wijziging zie je dit hieronder. Het is handig deze voor een opkomst door te nemen, zodat uw zoon of dochter geschikt gekleed naar de opkomst komt. De leiding kan beslissen een programma aan te passen aan onverwachte omstandigheden.

SEPTEMBER
07: Heb je ook een fijne vakantie gehad? Wij hebben je gemist. De scholen zijn weer begonnen en ook de scouting begint weer. Met elkaar gaan we gezellig spelletjes doen. En kletsen over de vakantie.
14: Geen opkomst ivm de feestweek en de pramenrace.
21: We gaan een mok versieren, straks heb je je eigen versierde mok thuis in de kast staan.
28: Alle zintuigen komen vandaag aan bod. We gaan spelletjes doen waarbij je moet kijken, ruiken, proeven, horen, voelen.

OKTOBER
05:
Gisteren was het dierendag. Vandaag mag je je dierenknuffel meenemen en gaan we leuke dingen doen met het thema dieren.
12: De kinderen die in september een brief hebben ontvangen, worden vandaag geïnstalleerd. Ook zullen we het kampvuur aansteken en lekker broodjes gaan bakken mjam mjam.
19: Neem vandaag alle kastanjes mee die je hebt kunnen vinden. We gaan er vandaag mee knutselen.
26: Je vriendje of vriendinnetje mag vandaag mee naar de scouting. We gaan allemaal leuke scoutingdingen doen, en misschien willen ze ook wel bij de Bevers.

Groetjes van de beverleiding,
Sterre Stroom (Madelief), Noa (Tamara), Rebbel (Serra), Rozemarijn (Anna) en Stanley Stekker (Sjors).

Kom een keertje gratis kijken!
Klik hier om 3x gratis kennis te maken.